Liverapportering från finalen

Hej och välkomna till avslutningen av supertrean, nu ska supertreans bästa lag kronas. Båda lagen ser taggade ut på uppvärmningen! Om 40 min åker vi! Ska bli intressant att se om clemensnäs kan hålla i sin magiska form i powerplay eller om city kan stoppa detta powerplay monster! Är mycket folk på plats! Närmare 100 personer har letat sig hit!

00:00 : dax för spelarna att lämna planen för intro och lineup!

00:00 nu åker vi! Supertrean FINALEN 2013/2014 är igång!

00:34 MÅÅÅL! : 0-1 (CIF)

02:25 MÅÅÅL! : 0-2 (CIF) Cif har startat i en rasande fart å för bollen!

06:49 mååål! : 1-2 (CITY)

Det är nästan en fyld sida på edda hallen! Mellan 200-300 personer är på plats! Riktigt roligt att se!

15:47 MÅÅÅL! : 1-3 (CIF) 2min kvar av första!

1a perioden slut! En period som clemens vinner välförtjänt!

00:00 : 2a perioden är igång!

07:48 : Utvisning 2min (city) Nu ska vi se om clemens kan hålla i sin goda form i pp!

09:29 : Utvisning 2min (CIF)

09:48 : City fulltaliga! 11:29 : CIF FULLTAGLIGA

13:05 : MÅÅÅL! 1-4 (CIF)

13:56 : MÅÅÅL! 1-5 (CIF) Clemens har kopplat ett ordentligt grepp om Finalen!

1min kvar av andra perioden!

20:00 : andra perioden slut! En period som city började bäst men clemens jobbade sig in och förde sista 10!

00:00 : Sista perioden av årets supertrean är igång! Nu ska vi se hur city tänkt vända detta!

03:46 : MÅÅÅL! 1-6 (CIF) Clemensnäs har ett järngrepp!

05:23 : utvisning (city) City fulltaliga

10 min återstår och city börjar bli pressade!

10:15 : utvisning 2min (CIF)

11:27 : mååål! 2-6 (CITY) (PP)

Publiksiffra : 237 personer

17:56 : dubbel utvisning

Återstår 2 min av matchen!

1min återstår!

Clemensnäs kommer stå som segrare i supertrean 2013/2014! Bara att grattulera! Matchen är slut och clemens skrällde hem guldet!

Posted on 28 mars, 2014, in Citykamraterna, Clemensnäs IF. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Ett bra inslag med direktrapportering.
    Ett lika dåligt inslag att inte ens få dit vilka spelare aom gör mål.

Kommentera

